Atrium Ljungberg höjer modegraden i Gränbystade... - Atrium Ljungberg

Atrium Ljungberg höjer modegraden i Gränbystaden - Varumärken öppnar sina första Uppsalabutiker

Nu expanderar Uppsalas andra stadskärna i Gränbystaden ytterligare. Under våren lanseras ett nytt modestråk i gallerian med flera exklusiva, och för Uppsala helt nya, varumärken. Med det nya modestråket vill Atrium Ljungberg ytterligare höja modegraden i Gränbystaden.

Först ut att öppna butik i modestråket i gallerian är Volt som slår upp portarna den 17 mars. Därefter följer varumärken som GANT, Björn Borg, Hunkemöller och G-Star som öppnar sina butiker under april.

- För att skapa en attraktiv handelsplats är det avgörande att kunna erbjuda besökarna ett inspirerande utbud av varumärken och produkter. Därför är vi väldigt glada över att G-star och Björn Borg, som två starka och exklusiva varumärken valt att lägga sina första Uppsalabutiker i just Gränbystaden, säger Jan Hammarling, marknadsområderschef, Atrium Ljungberg.

Under mars och april får även de befintliga butikerna Kicks, Boomerang och Hallbergs guld, helt nya lokaler i samma modestråk.

Samtidigt som det nya modestråket växer fram i Systembolagets gamla lokaler passar Atrium Ljungberg även på att fräscha upp det anslutande inomhustorget. Med nya tak  och ny belysning vill Atrium Ljungberg skapa en modern och inspirerande shoppingmiljö.

Pressbilder: http://we.tl/0QVzyapH88

Kontaktinformation: